Nejlevnější účastnický poplatek jen do 2. dubna - Do práce na kole

Nejlevnější účastnický poplatek jen do 2. dubna

Nejlevnější účastnický poplatek jen do 2. dubna
Výzva Do práce na kole
20. 3. 2017

Zaregistrujte se do soutěže Do práce na kole co nejdřív – vyplatí se to! Jen do 2. dubna zaplatíte nejnižší účastnický poplatek a budete mít jistotu, že své soutěžní triko z biobavlny dostanete jako první.

Registrovat se můžete ještě v průběhu celého dubna na tomto webu, ale pozor, účastnický poplatek posupně roste.

Přemluvte své kolegy, příbuzné, sousedy, kamarády z hospody nebo ze sportovního klubu, vytvořte tým a udělejte něco pro sebe i své město. Dostanete se do formy, budete mít lepší náladu, využijete spoustu slev a výhod od partnerů soutěže a nakonec můžete vyhrát třeba koloběžku nebo kolo jako třeba to na obrázku.


     jedna z letošních výher, kolo od Kolosbikes

Výše účastnického poplatku pro jednotlivce (částka je uvedena včetně DPH):

Účastnický poplatek při registraci do 2. 4.: 290 Kč

Účastnický poplatek při registraci od 3. 4. do 20. 4.: 340 Kč

Last minute účastnický poplatek od 21. 4. do 30. 4.: 390 Kč

 

Výše účastnického poplatku, platí-li jej zaměstnavatel (částka je uvedena bez DPH):

Účastnický poplatek při registraci do 2. 4.: 290 Kč

Účastnický poplatek při registraci od 3. 4. do 20. 4.: 340 Kč

Last minute účastnický poplatek od 21. 4. do 30. 4 : 390 Kč

Zveme na závěrečné večírky s vyhlášením Do práce na kole 2023. Ten pražský bude 21. června

Zveme na závěrečné večírky s vyhlášením Do práce na kole 2023. Ten pražský bude 21. června

Nechte se za své květnové úsilí odměnit. Každé zapojené město pořádá závěrečný večírek s vyhlašováním vítězů, vítězek a případně tombolou! V Praze se potkáme ve středu 21. června v podniku…
Skončil 13. ročník celorepublikové Květnové výzvy Do práce na kole. Jak dopadl?

Skončil 13. ročník celorepublikové Květnové výzvy Do práce na kole. Jak dopadl?

Do práce na kole, pěšky nebo poklusem. Tak zní motto Květnové výzvy, kterou spolek AutoMat již třináct let motivuje obyvatele a obyvatelky měst, aby se po dobu jednoho měsíce přepravovali…
Helma není brnění. Bezpečnou infrastrukturu ani bezpečný odstup nenahradí

Helma není brnění. Bezpečnou infrastrukturu ani bezpečný odstup nenahradí

Studie z roku 2018 nazvaná Vliv nošení helmy na nehodovost a zranění, ve které bývalý britský rada pro cyklistiku Colin Clarke a novinář Cris Gillham analyzovali data z Austrálie, Nového Zélandu, Spojených…
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Mediální partneři