Loňský pražský cyklozaměstnavatel Mibcon jede bez SPZ - Do práce na kole

Loňský pražský cyklozaměstnavatel Mibcon jede bez SPZ

Loňský pražský cyklozaměstnavatel Mibcon jede bez SPZ
3. 4. 2017

Cenu pro nejlepšího pražského cyklozaměstnavatele získala v loňském ročníku Do práce na kole společnost Mibcon. Ta sídlí v Hodkovičkách a nemotivuje k jízdě na kole jen své zaměstnance, ale i klienty. Každý, kdo sem na kole přijede, dostane ručník z biobavlny s logem firmy. Na otázky nám odpovídala asistentka poradenství Jindřiška Czwartynská.

Jak se chystáte na letošní ročník Do práce na kole?

Bike nadšenci a zarytci jezdí na kole i v zimě; ostatní smrtelníci se snaží alespoň cvičením protahovat svá zimou unavená těla; chodíme pěšky a detoxikujeme se zdravou stravou.

Máme novinku: díky zaměstnavateli jsme si letošní zimu zpestřili lekcemi pilates, kdy k nám na firmu dochází lektorka a 1x týdně nás řádně  protáhne.

Jaké po podmínky mají zaměstnanci, kteří dojíždějí do práce na kole do společnosti Mibcon? Změnilo se něco za poslední rok?

Ideální a velmi dobré. Kromě skvělého zázemí pro cyklisty máme zajištěný luxusní support – skvělé a vydatné snídaně, káva a energetické dobroty (sušenky) k dispozici po celý den a také časovou flexibilitu potřebnou k dojezdu na firmu z různých koutů Prahy.

Odkud vzešla iniciativa podporovat dojíždění zaměstnanců do práce na kole a připravit jim k tomu zázemí?

Cyklistická tradice Mibconu se prolíná celou historií firmy, v podstatě od jejího založení. Když jsme se před lety s firemním sídlem Mibconu stěhovali do pražských Hodkoviček, řešila se spousta pracovních věcí, kde budou počítače, servery, všechny prostory si někdo zabíral. A na cyklisty se v tom pracovním shonu skoro zapomnělo. Jeden z „kmenových“ Mibcoňáků Honza Hiller ale navrhnul cyklistickou šatnu, objednal do ní nábytek a vymyslel naši interní motivační soutěž v ježdění do práce na kole „Mibcon bez SPZ“. Výsledky vyhlašujeme vždy na konci roku a soutěžíme o barvy dresů pro vítěze dle Tour de France ve třech kategoriích (Celkový vítěz; Nejaktivnější a Společenský jezdec)

Jezdí se u vás jen během května, nebo po celý rok?

Jezdí se u nás po celý rok, my se nebojíme :)

Kdo nejezdí na kole, chodí pěšky. Netvrdím, že všichni zaměstnanci, ale několik vytrvalých jedinců zde máme …

Kolik (procent) zaměstnanců jezdí do práce na kole?

Asi  10 %.

Co dojíždění do práce na kole vašim zaměstnancům přináší? 

Radost, uvolnění, relax a príma pocit z toho, že šetříme životní prostředí. Samozřejmě nechybí maximální podpora cest do/z práce či k zákazníkovi na kole, pěšky, bruslích, koloběžce – BEZ AUT.

 

5 nejimpozantnějších cyklo projektů světa

5 nejimpozantnějších cyklo projektů světa

Cyklistická infrastruktura ve městech je základním předpokladem vyššího procenta cyklistů v provozu. O tom žádná. Ale, už jste někdy jeli na kole uprostřed jezera nebo mezi vrcholky stromů 10 metrů nad…
Petr Stejskal z Cykloměsta roku: I kopcovité město může být cyklistické!

Petr Stejskal z Cykloměsta roku: I kopcovité město může být cyklistické!

Jihlava se k výzvě Do práce na kole přidala mezi prvními vlaštovkami už v roce 2013, letos tedy oslaví desetileté výročí účasti. Co se za tu uplynulou dekádu ve městě…
Autor letošního vizuálu výzvy Jan Charvát: Budu vám tiše závidět vaše odhodlání

Autor letošního vizuálu výzvy Jan Charvát: Budu vám tiše závidět vaše odhodlání

Autor vizuálu 13. ročníku Do práce na kole Jan Charvát je typograf, pedagog a amatérský DJ zlomených beatů Font Renegate. Jeho návrh se letos objeví na stovkách tiskovin, příspěvků na…
Výzvu pořádá
Generální partner
Národní partneři
Partneři
Mediální partneři