Petice proti omezování kol v centru Prahy - Do práce na kole

Petice proti omezování kol v centru Prahy

Petice proti omezování kol v centru Prahy
Cyklodoprava Město pro všechny
16. 10. 2017

Praha 1 plánuje výrazně omezit jízdní kola v centru města. Pomozte nám odvrátit toto zpátečnické rozhodnutí a udržet cyklodopravu v centru Prahy i nadále!

Pod elektronickou výzvou proti záměru Prahy 1 máme víc než 2 500 podpisů, teď je ale potřeba sehnat podpisy na papíře. Pokud do pátku ráno získáme 1 000 podpisů na papírové petici (k 16. 10. jich máme asi 800), dostaneme Prahou 1 navrhované omezení kol na jednání zastupitelstva hl. města Prahy.

Petici proti omezování jízdy na kole v centru Prahy si můžete vytisknout ZDE a podepsané archy nám přinést nebo poslat na adresu Auto*Mat, z.s., Vodičkova 36, 110 00  Praha 1 (vchod je z Pasáže Lucerna po levé straně mezi restaurací a květinářstvím. Kdyžtak volejte na 212 240 666).

Petici můžete podepsat i na některém z těchto míst (seznam aktualizujeme):
Café Jericho, Opatovická, P1
Bajkazyl, Náplavka
Bike_Jesus, Orebitská, Praha 3
Citibikes, nám. Svatopluka Čecha 3, Praha 10 (otevřeno 10-19)
Port62, Vltavanů, P4

Více informací k tématu najdete v tiskových zprávách Auto*Matu (zde a zde) s tím rozdílem, že klíčové jednání bezpečnostní a dopravní komise Prahy 1 se oproti očekávání (a možná i díky našemu tlaku) zřejmě posunulo na listopad.

 

Zveme na závěrečné večírky s vyhlášením Do práce na kole 2023. Ten pražský bude 21. června

Zveme na závěrečné večírky s vyhlášením Do práce na kole 2023. Ten pražský bude 21. června

Nechte se za své květnové úsilí odměnit. Každé zapojené město pořádá závěrečný večírek s vyhlašováním vítězů, vítězek a případně tombolou! V Praze se potkáme ve středu 21. června v podniku…
Skončil 13. ročník celorepublikové Květnové výzvy Do práce na kole. Jak dopadl?

Skončil 13. ročník celorepublikové Květnové výzvy Do práce na kole. Jak dopadl?

Do práce na kole, pěšky nebo poklusem. Tak zní motto Květnové výzvy, kterou spolek AutoMat již třináct let motivuje obyvatele a obyvatelky měst, aby se po dobu jednoho měsíce přepravovali…
Helma není brnění. Bezpečnou infrastrukturu ani bezpečný odstup nenahradí

Helma není brnění. Bezpečnou infrastrukturu ani bezpečný odstup nenahradí

Studie z roku 2018 nazvaná Vliv nošení helmy na nehodovost a zranění, ve které bývalý britský rada pro cyklistiku Colin Clarke a novinář Cris Gillham analyzovali data z Austrálie, Nového Zélandu, Spojených…
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Mediální partneři