Zázemí pro cyklisty je u nás tak dobré, že už není co zlepšovat

„Zázemí pro cyklisty je u nás tak dobré, že už není co zlepšovat,” říká loňský „cyklozaměstnanec”

„Zázemí pro cyklisty je u nás tak dobré, že už není co zlepšovat,” říká loňský „cyklozaměstnanec”
Cyklozaměstnavatel Inspirace Rozhovor Výzva Do práce na kole
1. 2. 2018

V soutěži o nejlepšího „cyklozaměstnavatele“ získalo Řízení letového provozu (ŘLP) loni úctyhodné druhé místo. Firma podporuje používání kol a vybudovala k tomu i ukázkové zázemí. Co přesně v centrále v Jenči u Prahy najdete a proč tamní zaměstnanci rádi jezdí na kole? Přečtěte si rozhovor s bezpečnostním manažerem Bohdanem Koverdynským, který si loni na večírku Do práce na kole přebíral zaslouženou výhru.   

Chystáte se letos v ŘLP zase zapojit do soutěže Do práce na kole?
Určitě, rádi bychom také rozšířili počet účastníků tak, abychom měli v soutěži alespoň 2 týmy.

Už trénujete? Jakou máte taktiku pro letošní ročník?
Někteří z nás se pravidelně věnují běžeckému tréninku. Na kole jezdí málokdo. Pro tento ročník ale plánujeme rozdělit účastníky podle předpokládané výkonnosti. Členové „Týmu 1“ se pokusí jezdit každodenně. Plánujeme také angažovat naše kolegy z regionálních letišť.

Pokolikáté se budete letos účastnit?
Pro podnik jako takový to bude druhý ročník. Někteří z nás sice jezdili už v minulosti, ale za jiné zaměstnavatele.

Jaký vývoj účast v soutěži měla – od počtu zapojených zaměstnanců po zlepšování podmínek pro cyklisty ve firmě?
Vzhledem k tomu, že se budeme účastnit teprve druhým rokem, čekáme razantní zvýšení počtu účastníků. Zázemí je tak dobré, že již není co zlepšovat :-)

Odkud vzešel impuls vyjít vstříc „cyklozaměstnancům“ a podpořit je v této formě dopravy?
Těch impulzů určitě bylo víc. Od umístění sídla firmy „v polích“ a složitějšího spojení městskou dopravou, přes sedavý charakter většiny pracovních pozic, až po snahu zaměstnavatele vytvářet svým zaměstnancům nadstandardní pracovní podmínky.

Co konkrétně mají zaměstnanci v této souvislosti k dispozici?
Kolárnu s myčkou kol, nadstandardní přístup do objektu, šatny, krytá stání na venkovním parkovišti, perfektně vybavená sportoviště.

Pokusíte se letos úspěch v soutěži o nejlepšího Cyklozaměstnavatele obhájit?
Určitě. Rádi bychom přesvědčili především maximálním počtem účastníků.

Tak držíme palce!

Zveme na závěrečné večírky s vyhlášením Do práce na kole 2023. Ten pražský bude 21. června

Zveme na závěrečné večírky s vyhlášením Do práce na kole 2023. Ten pražský bude 21. června

Nechte se za své květnové úsilí odměnit. Každé zapojené město pořádá závěrečný večírek s vyhlašováním vítězů, vítězek a případně tombolou! V Praze se potkáme ve středu 21. června v podniku…
Skončil 13. ročník celorepublikové Květnové výzvy Do práce na kole. Jak dopadl?

Skončil 13. ročník celorepublikové Květnové výzvy Do práce na kole. Jak dopadl?

Do práce na kole, pěšky nebo poklusem. Tak zní motto Květnové výzvy, kterou spolek AutoMat již třináct let motivuje obyvatele a obyvatelky měst, aby se po dobu jednoho měsíce přepravovali…
Helma není brnění. Bezpečnou infrastrukturu ani bezpečný odstup nenahradí

Helma není brnění. Bezpečnou infrastrukturu ani bezpečný odstup nenahradí

Studie z roku 2018 nazvaná Vliv nošení helmy na nehodovost a zranění, ve které bývalý britský rada pro cyklistiku Colin Clarke a novinář Cris Gillham analyzovali data z Austrálie, Nového Zélandu, Spojených…
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Mediální partneři