„Zázemí pro cyklisty je u nás tak dobré, že už není co zlepšovat," říká loňský „cyklozaměstnanec" - Do práce na kole

„Zázemí pro cyklisty je u nás tak dobré, že už není co zlepšovat,” říká loňský „cyklozaměstnanec”

„Zázemí pro cyklisty je u nás tak dobré, že už není co zlepšovat,” říká loňský „cyklozaměstnanec”
1. 2. 2018

V soutěži o nejlepšího „cyklozaměstnavatele“ získalo Řízení letového provozu (ŘLP) loni úctyhodné druhé místo. Firma podporuje používání kol a vybudovala k tomu i ukázkové zázemí. Co přesně v centrále v Jenči u Prahy najdete a proč tamní zaměstnanci rádi jezdí na kole? Přečtěte si rozhovor s bezpečnostním manažerem Bohdanem Koverdynským, který si loni na večírku Do práce na kole přebíral zaslouženou výhru.   

Chystáte se letos v ŘLP zase zapojit do soutěže Do práce na kole?
Určitě, rádi bychom také rozšířili počet účastníků tak, abychom měli v soutěži alespoň 2 týmy.

Už trénujete? Jakou máte taktiku pro letošní ročník?
Někteří z nás se pravidelně věnují běžeckému tréninku. Na kole jezdí málokdo. Pro tento ročník ale plánujeme rozdělit účastníky podle předpokládané výkonnosti. Členové „Týmu 1“ se pokusí jezdit každodenně. Plánujeme také angažovat naše kolegy z regionálních letišť.

Pokolikáté se budete letos účastnit?
Pro podnik jako takový to bude druhý ročník. Někteří z nás sice jezdili už v minulosti, ale za jiné zaměstnavatele.

Jaký vývoj účast v soutěži měla – od počtu zapojených zaměstnanců po zlepšování podmínek pro cyklisty ve firmě?
Vzhledem k tomu, že se budeme účastnit teprve druhým rokem, čekáme razantní zvýšení počtu účastníků. Zázemí je tak dobré, že již není co zlepšovat :-)

Odkud vzešel impuls vyjít vstříc „cyklozaměstnancům“ a podpořit je v této formě dopravy?
Těch impulzů určitě bylo víc. Od umístění sídla firmy „v polích“ a složitějšího spojení městskou dopravou, přes sedavý charakter většiny pracovních pozic, až po snahu zaměstnavatele vytvářet svým zaměstnancům nadstandardní pracovní podmínky.

Co konkrétně mají zaměstnanci v této souvislosti k dispozici?
Kolárnu s myčkou kol, nadstandardní přístup do objektu, šatny, krytá stání na venkovním parkovišti, perfektně vybavená sportoviště.

Pokusíte se letos úspěch v soutěži o nejlepšího Cyklozaměstnavatele obhájit?
Určitě. Rádi bychom přesvědčili především maximálním počtem účastníků.

Tak držíme palce!

AutoMat hledá vývojáře*ku frontendu na dlouhodobou spolupráci

AutoMat hledá vývojáře*ku frontendu na dlouhodobou spolupráci

Spolek AutoMat se za bezmála dvacet let své existence stal respektovaným hlasem na poli pražského dopravního plánování, kde prosazuje trvale udržitelná řešení často inspirovaná zahraničím; jsme organizátorem celorepublikové výzvy Do…
Lednová výzva přilákala přes 2 000 lidí napříč republikou. Děkujeme

Lednová výzva přilákala přes 2 000 lidí napříč republikou. Děkujeme

Letošní ročník Lednové výzvy byl v pořadí již pátý, proběhl v týdnu mezi 23. a 29. lednem 2023 a k udržitelné dopravě i mimo hlavní sezónu přilákal více než 2…
Výzva Do školy na kole proměňuje okolí škol a přístup k udržitelné dopravě

Výzva Do školy na kole proměňuje okolí škol a přístup k udržitelné dopravě

Od 1. února 2023 běží registrace do Květnové výzvy Do práce na kole. Spolu s ní je otevřena i výzva pro školy – Do školy na kole, která je otevřena…
Výzvu pořádá
Generální partner
Národní partneři
Mediální partneři
Partner