Dopravní 1 propaguje bezpečnou dopravu - Do práce na kole

Dopravní 1 propaguje bezpečnou dopravu

Dopravní 1 propaguje bezpečnou dopravu
27. 2. 2018, 3 min. čtení

Multimediální dům Lagardere Active ČR v rámci projektu Dopravní 1, jehož tváří je moderátor Evropy 2 Petr Říbal, připravil nejmasivnější kampaň v celé historii komunikace tématu bezpečné dopravy. Do projektu Dopravní 1 jsou zapojené všechny značky mediálního domu, tedy Frekvence 1, Evropa 2, Youradio, ZET či dětská značka Pigy. Působit přitom budou jak v rádiu, tak na webech, sociálních sítích a eventech.

Multimediální projekt skupiny Lagardere Active ČR zaměřený na zvýšení bezpečnosti, snížení nehodovosti a minimalizaci škod si klade za cíl učinit z otázky bezpečné dopravy přitažlivé a naléhavé celospolečenské téma.

„Projekt Dopravní 1 realizujeme již třetím rokem a naše dosavadní zkušenosti nám ukazují, že je nutné na tématu dopravní bezpečnosti stále pracovat. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro letošní rok vytvořit kampaň s opravdu na české poměry unikátním zásahem,“ říká Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active ČR a dodává: „Velkým vzorem celospolečenského pochopení problematiky bezpečnosti v dopravě je pro nás například Švédsko. Místní projekt Vize nula přinesl mimořádné výsledky, a proto jsme vyslali za těmito odborníky i členy projektového týmu Dopravní 1, kteří zde načerpali inspiraci pro naší letošní kampaň.“

„Rádia a digitální audio služby z portfolia Lagardere Active ČR poslouchají denně miliony účastníků silničního provozu, proto i naše multimediální dopravní kampaň je jedinečná svou šíří a komplexností. Působí totiž diferencovaně na klíčové cílové skupiny, jako jsou děti, mladí řidiči, cyklisté, motocyklisté nebo seniorní účastníci silničního provozu,“ říká Martina Říhová, výkonná ředitelka Lagardere Active ČR.

Ve vysílání Frekvence 1 a Evropy 2 budou zařazeny nejen klasické spoty, ale i rozhlasové pořady k dopravě a na rádiu ZET a ve službě Youradio News i odborné vstupy a analýzy. Bezpečné dopravě se budou věnovat i speciální promo soutěže a v neposlední řadě tuto problematiku zahrne Lagardere Active ČR i do svých výjezdních road-show a eventů. Již téměř dva roky funguje také speciální samostatný web Dopravnijednicka.cz, kde jsou publikovány články a příspěvky o dopravní výchově a tématice. Dopravnijednicka.cz navíc působí jako otevřená platforma pro publikaci obsahu k bezpečné dopravě, ze které pak obsah přebírají další média nejen v rámci skupiny.

Projekt Dopravní 1 je kromě Lagardere Active ČR z části financován i prostředky z Fondu zábrany škod. Na projektu participuje také řada odborníků z veřejného i soukromého sektoru.

Měsíc na vlastní pohon: Registrace do Květnové výzvy Do práce na kole 2025 startuje Chůze

Měsíc na vlastní pohon: Registrace do Květnové výzvy Do práce na kole 2025 startuje

Měsíc na vlastní pohon: Registrace do Květnové výzvy Do práce na kole 2025 startuje
V dopravě musíme mít vizi a odvahu, říká hradecký náměstek. Východočeská metropole vstoupila do Síně slávy Cykloměsta 2024 Cyklodoprava

V dopravě musíme mít vizi a odvahu, říká hradecký náměstek. Východočeská metropole vstoupila do Síně slávy Cykloměsta 2024

V dopravě musíme mít vizi a odvahu, říká hradecký náměstek. Východočeská metropole vstoupila do Síně slávy Cykloměsta 2024
Kolomotion je nové jméno pro velkoobchodní část našeho partnera AZUB Cyklodoprava

Kolomotion je nové jméno pro velkoobchodní část našeho partnera AZUB

Kolomotion je nové jméno pro velkoobchodní část našeho partnera AZUB
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Hlavní mediální partner
Mediální partneři