Dopravní 1 propaguje bezpečnou dopravu - Do práce na kole

Dopravní 1 propaguje bezpečnou dopravu

Dopravní 1 propaguje bezpečnou dopravu
27. 2. 2018

Multimediální dům Lagardere Active ČR v rámci projektu Dopravní 1, jehož tváří je moderátor Evropy 2 Petr Říbal, připravil nejmasivnější kampaň v celé historii komunikace tématu bezpečné dopravy. Do projektu Dopravní 1 jsou zapojené všechny značky mediálního domu, tedy Frekvence 1, Evropa 2, Youradio, ZET či dětská značka Pigy. Působit přitom budou jak v rádiu, tak na webech, sociálních sítích a eventech.

Multimediální projekt skupiny Lagardere Active ČR zaměřený na zvýšení bezpečnosti, snížení nehodovosti a minimalizaci škod si klade za cíl učinit z otázky bezpečné dopravy přitažlivé a naléhavé celospolečenské téma.

„Projekt Dopravní 1 realizujeme již třetím rokem a naše dosavadní zkušenosti nám ukazují, že je nutné na tématu dopravní bezpečnosti stále pracovat. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro letošní rok vytvořit kampaň s opravdu na české poměry unikátním zásahem,“ říká Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active ČR a dodává: „Velkým vzorem celospolečenského pochopení problematiky bezpečnosti v dopravě je pro nás například Švédsko. Místní projekt Vize nula přinesl mimořádné výsledky, a proto jsme vyslali za těmito odborníky i členy projektového týmu Dopravní 1, kteří zde načerpali inspiraci pro naší letošní kampaň.“

„Rádia a digitální audio služby z portfolia Lagardere Active ČR poslouchají denně miliony účastníků silničního provozu, proto i naše multimediální dopravní kampaň je jedinečná svou šíří a komplexností. Působí totiž diferencovaně na klíčové cílové skupiny, jako jsou děti, mladí řidiči, cyklisté, motocyklisté nebo seniorní účastníci silničního provozu,“ říká Martina Říhová, výkonná ředitelka Lagardere Active ČR.

Ve vysílání Frekvence 1 a Evropy 2 budou zařazeny nejen klasické spoty, ale i rozhlasové pořady k dopravě a na rádiu ZET a ve službě Youradio News i odborné vstupy a analýzy. Bezpečné dopravě se budou věnovat i speciální promo soutěže a v neposlední řadě tuto problematiku zahrne Lagardere Active ČR i do svých výjezdních road-show a eventů. Již téměř dva roky funguje také speciální samostatný web Dopravnijednicka.cz, kde jsou publikovány články a příspěvky o dopravní výchově a tématice. Dopravnijednicka.cz navíc působí jako otevřená platforma pro publikaci obsahu k bezpečné dopravě, ze které pak obsah přebírají další média nejen v rámci skupiny.

Projekt Dopravní 1 je kromě Lagardere Active ČR z části financován i prostředky z Fondu zábrany škod. Na projektu participuje také řada odborníků z veřejného i soukromého sektoru.

Petr Stejskal z Cykloměsta roku: I kopcovité město může být cyklistické!

Petr Stejskal z Cykloměsta roku: I kopcovité město může být cyklistické!

Jihlava se k výzvě Do práce na kole přidala mezi prvními vlaštovkami už v roce 2013, letos tedy oslaví desetileté výročí účasti. Co se za tu uplynulou dekádu ve městě…
Typograf Jan Charvát: Budu vám tiše závidět vaše odhodlání

Typograf Jan Charvát: Budu vám tiše závidět vaše odhodlání

Autor vizuálu 13. ročníku Do práce na kole Jan Charvát je typograf, pedagog a amatérský DJ zlomených beatů Font Renegate. Jeho návrh se letos objeví na stovkách tiskovin, příspěvků na…
AutoMat hledá vývojáře*ku frontendu na dlouhodobou spolupráci

AutoMat hledá vývojáře*ku frontendu na dlouhodobou spolupráci

Spolek AutoMat se za bezmála dvacet let své existence stal respektovaným hlasem na poli pražského dopravního plánování, kde prosazuje trvale udržitelná řešení často inspirovaná zahraničím; jsme organizátorem celorepublikové výzvy Do…
Výzvu pořádá
Generální partner
Národní partneři
Partneři
Mediální partneři