Pár zajímavostí z průběžných výsledků - Do práce na kole

Pár zajímavostí z průběžných výsledků

Pár zajímavostí z průběžných výsledků
24. 5. 2018, 2 min. čtení

Nejpoctivější účastníci letošní výzvy pocházejí ze Žďáru nad Sázavou (ujeli v průměru 20,4 cest na kole). V těsném závěsu jsou Mostečané (20,3 cest). Naopak nejvíce se zatím „flákajív Praze a v Litvínově (pouze 14 zapsaných cest). Podaří se do konce května trochu vylepšit skóre?

Nejvýkonnější účastníci soutěží za Kladno a Otrokovice (mají na kontě průměrně 225 km). Slušný výsledek mají i cyklisté, běžci a chodci z Rožnova pod Radhoštěm (193 km).

Nejvíce chodců a běžců je v Litvínově (64 %), naopak nejméně jich je na Kladně.

Průměrná trasa soutěžícího na kole je dlouhá 10,12 km a průměrná uběhnutá trasa 3,08 km.

Možná jste si všimli nové podoby homepage našeho webu Do práce na kole. Najdete tu aktuální počet šetrně překonaných cest. Naším letošním cílem je 439 600 cest – každý z nás by se musel dopravovat do práce a z práce bez motoru alespoň 14 z 21 pracovních dní. Pokud se to povede, organizační tým Do práce na kole z Auto*Matu štěstím bez sebe skočí do Vltavy a do své kanceláře – samozřejmě šetrně – doplave.

Můžete se také připojit !

Květnová výzva je příležitost zažít své město z úplně jiné perspektivy, říká provozní ředitel kina Světozor cyklistika

Květnová výzva je příležitost zažít své město z úplně jiné perspektivy, říká provozní ředitel kina Světozor

Květnová výzva je příležitost zažít své město z úplně jiné perspektivy, říká provozní ředitel kina Světozor
Americký tělocvikář ukazuje dětem, jak jezdit do školy na kole, a inspiruje napříč USA Bezpečnost

Americký tělocvikář ukazuje dětem, jak jezdit do školy na kole, a inspiruje napříč USA

Americký tělocvikář ukazuje dětem, jak jezdit do školy na kole, a inspiruje napříč USA
8 benefitů výzvy Do práce na kole, pěšky či poklusem Cyklodoprava

8 benefitů výzvy Do práce na kole, pěšky či poklusem

8 benefitů výzvy Do práce na kole, pěšky či poklusem
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Hlavní mediální partner
Mediální partneři