„Fandíme projektům, které nás baví a mají smysl. Jedním z nich je i květnová výzva Do práce na kole, kde máme tu čest být již druhým rokem národním partnerem. A letos jsme do toho šlápli zase o něco víc,“ říká Gabriela Pithartová, Brand and Customer Experience Director z Hello bank!
Pro zdravé a bezmotorové cesty do práce se letos v Hello bank! rozhodlo více než 10 % zaměstnanců. Mimo oficiální část pak týmy z banky soutěží i v interní výzvě, kde se počítají všechny najeté či naběhané kilometry od května až do června. Motivací je i charitativní rozměr, kdy za každý započítaný kilometr Hello bank! pošle finanční prostředky na vybraný projekt pomoci potřebným.
„Jsme rádi, že se projekt Do práce na kole stále rozrůstá a Hello bank! může být u toho. V rámci podpůrných aktivit jsme letos připravili i soutěž pro širokou veřejnost o poukázky Author. Stačilo správně odpovědět na otázku: Jaký byl průměrný počet ujetých/ušlých kilometrů během loňské květnové výzvy na jednoho účastníka? Správná odpověď byla 217 km a věříme, že letos toto číslo ještě navýšíme. Do konce května nám zbývají ještě dva týdny, ale v Hello bank! máme radost z výsledků a podpory celého projektu Do práce na kole už nyní,“ doplňuje Gabriela Pithartová.