Nejpilnější a nevýkonnější města 2019 - Do práce na kole

Nejpilnější a nevýkonnější města 2019

Nejpilnější a nevýkonnější města 2019
11. 6. 2019

Květnová výzva Do práce na kole 2019 přinesla i řadu zajímavých statistik. To, že se letos zúčastnilo 19 576 „dospěláků” a 174 studentů, už není žádná novinka. Připravili jsme pro vás ale i další čísla.

V nejdůležitější kategorii “Pravidelnost” jsme počílai průměrnou frekvenci bezmotorových cest do práce za jednotlivá města. A jak to dopadlo?

1️⃣ Nymburk s průměrnou pravidelností dojížďky 83,3 %
2️⃣ Havlíčkův Brod s pravidelností 82,7 %
3️⃣ Most se skóre 74 %
4️⃣ Šumperk s pravidelností 73,8 %
5️⃣ Nový Jičín s 68% pravidelností

Přestože honění kilometrů není cílem výzvy Do práce na kole, tak jsme si pro zajímavost spočítali také „nejvýkonnější města”. Kdo vyhrál?

1️⃣ Lysá nad Labem s průměrem 461 km/účastníka
2️⃣ Kladno s 352 km/účastníka
3️⃣ Šumperk s 308 km/účastníka
4️⃣ Nymburk s 292 km/účastníka
5️⃣ Otrokovice s 253 km/účastníka

 

Výzva Do školy na kole proměňuje okolí škol a přístup k udržitelné dopravě

Výzva Do školy na kole proměňuje okolí škol a přístup k udržitelné dopravě

Od 1. února 2023 běží registrace do Květnové výzvy Do práce na kole. Spolu s ní je otevřena i výzva pro školy – Do školy na kole, která je otevřena…
Kvalita života v Praze je vysoká. Když člověk nejezdí na kole, říká expat

Kvalita života v Praze je vysoká. Když člověk nejezdí na kole, říká expat

Christian Ruehmkorf pochází z německých Brém a v Praze žije už téměř devatenáct let. Vystudoval historii a německou literaturu a česko-německé vztahy ho zajímaly už na vysoké škole. Pracuje jako…
Návod: Jak si na kole rozumět s autobusy

Návod: Jak si na kole rozumět s autobusy

Ve velkých městech se jako cyklisté nezřídka pohybujeme v ulicích se silným provozem veřejné dopravy, a to zejména autobusů. Jak zvládnout koexistenci s autobusy v kolonách, na zastávkách či v…
Výzvu pořádá
Generální partner
Národní partneři
Mediální partneři