Nejpilnější a nevýkonnější města 2019 - Do práce na kole

Nejpilnější a nevýkonnější města 2019

Nejpilnější a nevýkonnější města 2019
11. 6. 2019, 2 min. čtení

Květnová výzva Do práce na kole 2019 přinesla i řadu zajímavých statistik. To, že se letos zúčastnilo 19 576 „dospěláků“ a 174 studentů, už není žádná novinka. Připravili jsme pro vás ale i další čísla.

V nejdůležitější kategorii „Pravidelnost“ jsme počítali průměrnou frekvenci bezmotorových cest do práce za jednotlivá města. A jak to dopadlo?

1️⃣ Nymburk s průměrnou pravidelností dojížďky 83,3 %
2️⃣ Havlíčkův Brod s pravidelností 82,7 %
3️⃣ Most se skóre 74 %
4️⃣ Šumperk s pravidelností 73,8 %
5️⃣ Nový Jičín s 68% pravidelností

Přestože honění kilometrů není cílem výzvy Do práce na kole, tak jsme si pro zajímavost spočítali také „nejvýkonnější města“. Kdo vyhrál?

1️⃣ Lysá nad Labem s průměrem 461 km/účastníka
2️⃣ Kladno s 352 km/účastníka
3️⃣ Šumperk s 308 km/účastníka
4️⃣ Nymburk s 292 km/účastníka
5️⃣ Otrokovice s 253 km/účastníka

 

Zastavte vraždy dětí. Jak se z Amsterdamu stalo hlavní město cyklistiky Cyklodoprava

Zastavte vraždy dětí. Jak se z Amsterdamu stalo hlavní město cyklistiky

Zastavte vraždy dětí. Jak se z Amsterdamu stalo hlavní město cyklistiky
Paříž a dalších 5 pět měst, která zavrhla parkování na ulici a nelitují Chůze

Paříž a dalších 5 pět měst, která zavrhla parkování na ulici a nelitují

Paříž a dalších 5 pět měst, která zavrhla parkování na ulici a nelitují
Konec jaywalkingu v New Yorku. Město vrací své ulice chodcům Chůze

Konec jaywalkingu v New Yorku. Město vrací své ulice chodcům

Konec jaywalkingu v New Yorku. Město vrací své ulice chodcům
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Hlavní mediální partner
Mediální partneři