Co se nám s AutoMatem povedlo v roce 2020 - Do práce na kole

Co se nám s AutoMatem povedlo v roce 2020

Co se nám s AutoMatem povedlo v roce 2020
2. 12. 2020

Je to až k nevíře, ale největším úspěchem tohoto pandemií paralyzovaného roku je to, že se uskutečnily všechny naše velké živé akce – tři výzvy Do práce na kole, Zažít město jinak i Velká cyklojízda (kterou tentokrát zaštítila OSN). Konaly se i vzdělávací programy na školách a také spousta aktivit Laboratoře udržitelného urbanismu. A to vše i díky členům a členkám našemu Klubu přátel, který během roku posílilo dalších sto podporovatelů. Děkujeme za to!

Chcete být jedním z nich? Podpořte AutoMat, staňte se členy našeho Klubu přátel a podílejte s námi na rozvoji měst, ve kterých je radost žít. Děkujeme vám!

Až při sepisování letošních úspěchů jsme zjistili, kolik jme toho letos stihli. V podrobném článku si přečtěte, co jsme udělali v kauze Masaryčky, proč jsme už po páté vyhráli soud o karlínské cykloobousměrky nebo co zrovna řešíme s pražským magistrátem.

Shrnuli jsme také letošní tři výzvy Do práce na kole a zavzpomínali na vydařené zářijové sousedské slavnosti Zažít město jinak, které s AutoMatem už 15 let koordinujeme. A dozvíte se také něco o našich vzdělávacích akcích pro školačky a školáky, které se na podzim uskutečnily v online i offline podobě.

ÚSPĚCHY AUTOMATU V ROCE 2020

 

 

Zveme na závěrečné večírky s vyhlášením Do práce na kole 2023. Ten pražský bude 21. června

Zveme na závěrečné večírky s vyhlášením Do práce na kole 2023. Ten pražský bude 21. června

Nechte se za své květnové úsilí odměnit. Každé zapojené město pořádá závěrečný večírek s vyhlašováním vítězů, vítězek a případně tombolou! V Praze se potkáme ve středu 21. června v podniku…
Skončil 13. ročník celorepublikové Květnové výzvy Do práce na kole. Jak dopadl?

Skončil 13. ročník celorepublikové Květnové výzvy Do práce na kole. Jak dopadl?

Do práce na kole, pěšky nebo poklusem. Tak zní motto Květnové výzvy, kterou spolek AutoMat již třináct let motivuje obyvatele a obyvatelky měst, aby se po dobu jednoho měsíce přepravovali…
Helma není brnění. Bezpečnou infrastrukturu ani bezpečný odstup nenahradí

Helma není brnění. Bezpečnou infrastrukturu ani bezpečný odstup nenahradí

Studie z roku 2018 nazvaná Vliv nošení helmy na nehodovost a zranění, ve které bývalý britský rada pro cyklistiku Colin Clarke a novinář Cris Gillham analyzovali data z Austrálie, Nového Zélandu, Spojených…
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Mediální partneři