Má to cenu! Proč přihlásit svou firmu do výzvy, i když jste všichni na home office - Do práce na kole

Má to cenu! Proč přihlásit svou firmu do výzvy, i když jste všichni na home office

Má to cenu! Proč přihlásit svou firmu do výzvy, i když jste všichni na home office
12. 3. 2021, 5 min. čtení

Výzva Do práce na kole dostává v pandemii další rozměr. Po roce na home office je pro spousty lidí prostředkem k tomu, jak zůstat duševně i fyzicky fit. A pro zaměstnavatele je akce jednou z mála příležitostí, jak udělat něco navíc pro své zaměstnance. Aby jim z toho všeho, čemu v téhle bezprecedentní době musí čelit, úplně „nehráblo“.

Výzvu Do práce na kole přijímají každý rok po celý květen tisíce lidí po celé republice a pomáhají tak nejen sobě a svému zdraví, ale i městům k lepší infrastruktuře pro cyklisty i chodce. A za 66 % z nich platí účast jejich zaměstnavatel, protože tím buduje nejen lepší vztahy na pracovišti, ale i vyšší kreativitu a efektivitu svých lidí. Nyní po roce na homeoffice je právě pohyb, ke kterému výzva motivuje, i velmi účinnou prevencí deprese, úzkosti a dalších nepříjemných stavů, do kterých padá čím dál tím víc obyvatel nejen České republiky.

Nevolejte Chocholouška!

S dětmi na distanční výuce v zádech, jednou negativní zprávou za druhou a strachem o své nejbližší není zrovna snadné zachovat slunce v duši. Ale právě vyhlídka lepších zítřků je to, co drží lidi v časech krize nad vodou. A pravidelný pohyb jim v tom pomáhá. Člověk, jehož den sestává z online meetingů a kterému nákupy vozí až domů, se k pohybu na vzduchu ale dostává jen stěží. S výzvou Do práce na kole, která se letos samozřejmě vztahuje i na zdravotní procházky, proběhnutí se po parku anebo bezmotorovou cestu na poštu, je mnohem lehčí své zaměstnance motivovat, aby dbali o své zdraví. Stačí třeba 3 km denně.

 

Týmy jihlavského magistrátu

Budete „šlank“

Pohybem venku, ať už při chůzi, běhu nebo cyklistice, dělají účastníci kromě svého ducha samozřejmě dobře i svému tělu. A i na tom zaměstnavatelům záleží. Není tajemstvím, že vysoká nadváha a obezita představují velké komplikace při léčbě různých nemocí, nejen covidu. Už půl hodina pohybu denně snižuje riziko kardiovaskulárních onemocnění, zvyšuje imunitu a napomáhá správnému dýchání. To všechno v těchto časech potřebujeme jako sůl.

Ukážete, že jdete s dobou

Kromě blaha svých zaměstnanců prospějete také životnímu prostředí a infrastruktuře města, ve kterém sídlíte, pokud přijmete naši výzvu jako firma. Anonymizovaná data o trasách, které jednotliví účastníci v rámci Do práce na kole volí, totiž sbíráme a dále s nimi pracujeme tak, abychom identifikovali místa, která by potřebovala zlepšit. Aby se v nich bezmotorově cestujícím lidem lépe pohybovalo. Protože důležitost udržitelné dopravy dnes už podceňuje jen málokdo, její podpora je každou firmu také příležitostí, aby ukázala svým klientům, konkurenci i zaměstnancům, že jí záleží na životním prostředí. A protože ti největší hráči na trhu napříč obory se profilují jako podporovatelé udržitelné mobility, může se pro vaši firmu stát také nemalou konkurenční výhodou.

Zkrátka a dobře, tento květen se vám nenaskytne lepší příležitost zlepšit zdraví zaměstnanců, udržitelnost měst i veřejný obraz vaší firmy než zúčastnit se s ní výzvy Do práce na kole. Ta každoročně pomáhá ušetřit stovky tun CO2 a udržuje ve formě tisíce lidí. Obojí se zvláště v pandemii šikne. Tak na nic nečekejte a přidejte se ke stovkám firem, které své zaměstnance už přihlásily.

Paříž a dalších 5 pět měst, která zavrhla parkování na ulici a nelitují Chůze

Paříž a dalších 5 pět měst, která zavrhla parkování na ulici a nelitují

Paříž a dalších 5 pět měst, která zavrhla parkování na ulici a nelitují
5 výzev městské cyklistiky a jak je překonat cyklistika

5 výzev městské cyklistiky a jak je překonat

5 výzev městské cyklistiky a jak je překonat
Konec jaywalkingu v New Yorku. Město vrací své ulice chodcům Chůze

Konec jaywalkingu v New Yorku. Město vrací své ulice chodcům

Konec jaywalkingu v New Yorku. Město vrací své ulice chodcům
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Hlavní mediální partner
Mediální partneři