Role firmy, pokud se chce zapojit do výzvy - Do práce na kole

Role firmy, pokud se chce zapojit do výzvy

Výzva Do práce na kole funguje přes on-line portál, kam se registrují sami všichni účastníci pod svým unikátním jménem a heslem.

Zaměstnavatel může tuto aktivitu podpořit tím, že v rámci své interní kampaně vyzve své zaměstnance, aby se do výzvy zapojili. Zkrátka tuto aktivitu uvnitř firmy informačně podpoří a myšlenku může podpořit i finančně – například tím, že účastníkům zaplatí startovné.

V květnové výzvě každý účastník obdrží po zaplacení startovného od pořadatele tričko či nákrčník, které ho opravňuje v průběhu května účastnit se soutěží a dostávat např. zdarma „kafe na triko“ od partnerů akce, případně vyhrát hodnotné ceny.

Ale nejdůležitější je pak zapisování jednotlivých cest a vzájemné „špičkování“ se s kolegy, které krásně utužuje týmového ducha při sledování svých výsledků oproti všem účastníkům výzvy.

Je zcela na vás, jak si s touto aktivitou pohrajete a jak své kolegy podpoříte – zda je například nalákáte na včasnou registraci úhradou startovného 20 nejrychleji přihlášeným nebo vyhlásíte vnitrofiremní soutěž se zajímavou výhrou. Vaší fantazii se meze nekladou. V propagaci výzvy vaším kolegům vám mohou pomoci marketingové balíčky nebo inspirace z firem, kde už výzva dlouhodobě probíhá.

Pokud naše výzva rezonuje s vašimi firemními hodnotami, budeme rádi když zvážíte i finanční podporu našich aktivit a stanete se našimi partnery.

 

A proč to celé děláme?

Jsme nezisková organizace a věříme, že když lidé omezí své cesty autem a vymění je za kolo, zlepší tak nejen svou kondici, zdraví, náladu a možná i vztahy s kolegy, ale přispějí i k čistšímu ovzduší a celkově příjemnějšímu a bezpečnějšímu městu.

Zajímají vás konkrétní data? Prostudujte si naše Závěrečné zprávy z proběhlých ročníků.

Další informace

 

Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Hlavní mediální partner
Mediální partneři