Často kladené dotazy (FAQ) Do školy na kole - Do práce na kole

Často kladené dotazy (FAQ) Do školy na kole

Sestavili jsme pro vás soubor nejčastěji kladených dotazů a odpovědí na ně. Než se nám ozvete, podívejte se, jestli zde nenajdete odpověď. Na této stránce najdete pouze nejčastější otázky pro Do školy na kole; hledáte-li odpověď na otázky týkající se celkově Květnové výzvy, najdete je zde.

Jak zapojit naší školu?

Nejprve je potřeba vyplnit krátký formulář, na jehož základě se vám ozveme a doladíme potřebné náležitosti. Pak se už studenti a studentky, žáci a žačky mohou registrovat v systému Do práce na kole. K získání slevy potřebují znát kód, který zástupci nebo zástupkyni školy zašleme.

Jak vypadá kód a jak jej dostaneme?

Po vyplnění dotazníku a telefonátu vám zašleme PDF do e-mailu. Kódy budou dva: první pro personál školy a druhý pro student(k)y školy.  Kód následně rozdistribuujete studentům*kám a personálu školy. Poté stačí v registračním systému vybrat možnost „Chci uplatnit voucher“ a zadat 8místný kód.

Mohu slevu využít i pro zaměstnance a zaměstnankyně školy?

Sleva 60 % je určena pouze studentům*kám, pro zaměstnance platí sleva 10 % ze startovného. Počet požadovaných slev pro zaměstnance a zaměstnankyně zadáte do jednoho z polí v rámci krátkého formuláře. Podmínkou možnosti čerpat slevu pro personál školy je také zapojení žáků a žaček či studentů a studentek.

Jak sleva funguje?

Při registraci ve čtvrtém kroku zadáte „Chci uplatnit voucher“. Po zadání kódu se vám sleva odečte a můžete dále zaplatit buď kartou, převodem, nebo přes firemního koordinátora*ku.

Jak funguje platba přes firemního koordinátora*ku?

Pokud bude startovné hradit zaměstnavatel, je potřeba při registraci zadat druh platby „Příspěvek za mě platí zaměstnavatel“. Pak už je na firemní*m koordinátorovi*ce, aby vaši platbu schválil*a a nechal*a si vygenerovat fakturu.

Tento způsob platby mohou uplatňovat i studenti a studentky, pokud od nich například budete peníze dopředu vybírat a platit bude následně škola. Nebo naopak se žáci zaregistrují a poté peníze vyberete (viz níže „Jak zorganizovat platbu studentů a studentek“).

Jak zorganizovat platbu studentů a studentek? Jaké jsou možnosti?

Možnosti jsou dvě:
1. Každý student*ka si zaplatí startovné sám*a s použitím slevového kódu pro studenty.
Zadají kód, odečte se jim sleva a zbytek zaplatí přes kartu či převodem z účtu (u mladších studentů za pomoci rodiče).

2. Druhou možností je vybrat peníze předem a zaplatit za student*ky centrálně
Při registraci poté student*ka vyberou druh platby „Platí za mě zaměstnavatel“ a použijí slevový kód. Student*ka v ten moment přímo nic nehradí, zaregistrují se v systému Do práce na kole, vyberou tričko, dokončí registraci. V systému následně přijde notifikace ke schválení účasti daného člověka do účtu přímo firemní*mu koordinátorovi*ce. Ti účast schválí a poté si nechají vygenerovat fakturu k zaplacení.

Kdo to je firemní koordinátor*ka? K čemu je potřeba? Jak se jí*m stát?

Firemní koordinátor*ka potvrzuje platby za zaměstnance a student(k)y a spravuje profil organizace a její pobočky. Kromě toho má na starost koordinaci zásilek a převzetí účastnických triček. (Více u otázky „Jak zajistit, aby v pořádku dorazila trika“).

Koordinátorem či koordinátorkou se můžete stát následovně: Pokud jste ještě nezaplatil*a účastnický poplatek, zvolte ve čtvrtém kroku registrace možnost „Chci, aby za mě platil zaměstnavatel“, kde by se vám měla nabídnout možnost stát se firemním koordinátorem. Pokud jste již zaplatil*a, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu: kontakt@dopracenakole.cz.

Jak zajistit, aby v pořádku dorazila trika?

Je třeba, aby se někdo z personálu školy stal firemním koordinátorem.

Jak na to?

Pokud jste ještě nezaplatil*a účastnický poplatek, zvolte ve čtvrtém kroku registrace možnost „Chci, aby za mě platil zaměstnavatel“ a měla by se vám nabídnout možnost stát se firemním koordinátorem*kou. V sekci Pobočky nastavíte adresu školy a kontakt na člověka, který převezme trika. Následně trika rozdistribuujete studentům a pedagogům. Trika chodí najednou vždy po skončení dané vlny objednávek, jsou zabalena podle týmů (viz stránku Trika a startovné).

Pokud jste již zaplatil*a, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz, nebo případně na telefonním čísle +420 234 697 800 v čase Po-Pá 10:00-15:00.

Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Mediální partneři