Často kladené dotazy firemních koordinátorů (FAQ) - Do práce na kole

Často kladené dotazy firemních koordinátorů (FAQ)

Narazili jste na nějakou komplikaci při správě firemních náležitostí výzvy Do práce na kole? Vzhledem k počtu ročníků a účastníků je dost možné, že podobný problém už někdo v minulosti řešil. Sestavili jsme proto pro vás soubor nejčastěji kladených dotazů a odpovědí na ně. Než se nám ozvete, podívejte se prosím níže, jestli zde nenajdete odpověď. 

Na této stránce najdete pouze nejčastější otázky pro firemní koordinátory; hledáte-li odpověď na otázky týkající se výzvy, najdete je zde.

Obecné dotazy

(registrace, výsledky, zpravodaj)

Jaké výhody přináší výzva pro naši firmu?

Je toho spousta (mrkněte se na náš web), ale hlavní je vždy účast organizace na dobré věci – motivaci lidí k udržitelné mobilitě a aktivní dopravě.

Jsou k dispozici marketingové materiály: plakáty, bannery apod.?

Ano, vše naleznete v sekci Marketingový balíček.

Některým kolegům nechodí newslettery a nemají tak veškeré novinky.

Aby jim aktuality, slevové kódy a pozvánky lítaly přímo do schránek, musí si ve svém účastnickém profilu (Změnit osobní údaje) zaškrtnout to správné políčko – úplně dole Chci dostávat e-mailem soutěžní novinky…

Byl*a jsem firemní koordinátor*ka už v minulých letech. Musím se registrovat znovu?

Ano, registraci jako firemní koordinátor*ka je třeba každý rok provést znovu.

Naše firma nemá firemního koordinátora. Chci se stát firemním koordinátorem. Jak na to?

Pokud jste ještě nezaplatil/a účastnický poplatek, zvolte ve čtvrtém kroku registrace možnost “chci aby za mě platil zaměstnavatel” a měla by se vám nabídnout možnost stát se firemním koordinátorem. Pokud jste již zaplatil/a, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu  na e-mailu firmy@dopracenakole.cz nebo případně na telefonním čísle +42 234 697 800 v čase Po-Pá 10:00-15:00

Jsem firemní koordinátor, ale nechci se účastnit výzvy.

Pokud jste se ještě neregistroval/a, registrujte se zde, nikoliv na klasické registrační stránce. Pokud jste již prošel/la klasickou registrací, napište nám na firmy@dopracenakole.cz.

Naše firma má firemního koordinátora, ale chceme ho změnit.

Kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu v čase Po-Pá 10:00-15:00 na na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz případně telefonním čísle: +420 234 697 800.

Jsem firemní koordinátor již poněkolikáté, ale změnil jsem zaměstnavatele. Je to v pořádku? 

Ano, ale každý rok je třeba se stát firemním koordinátorem znovu (i když zůstáváte ve stejné firmě) a můžete se stát koordinátorem libovolné firmy.

Chceme mít jistotu, že balíček s tričky převezme někdo k tomu určený a že se nám balíček neztratí.

V sekci firemní koordinátor zvolte odkaz Pobočky a tam u každé pobočky najdete tlačítko “upravit”. Tam můžete zadat odpovědnou osobu s mailem a hlavně s telefonem. Tento člověk bude předem upozorněn SMS ohledně času doručení balíku. Doporučujeme u každé pobočky určit konkrétního adresáta, předejdete tak dohledávání balíčků.

Chceme výsledky za naši organizaci pro letošní ročník.

V sekci firemní koordinátor zvolte odkaz Soutěže. Tam naleznete jak odkaz na žebříčky, tak možnost stažení přesných výsledků všech vašich zaměstnanců v tabulkovém formátu. Výsledky vámi vypsaných firemních soutěží najdete zde.

Chceme výsledky květnové výzvy za minulé roky.

Jděte na náš web, zvolte své město a poté Výsledky. Dostanete se na stránku, kde jsou aktuální výsledky. Pak stačí v URL (horní řádek ve vyhledávači, tam, kam se píše např. www.seznam.cz) změnit např. http://dpnk.dopracenakole.cz/souteze/vysledky/louny na http://dpnk2020.dopracenakole.cz/souteze/vysledky/louny. Pokud hledáte výsledky z ještě starších ročníků, stačí zadat dpnk2019, dpnk2018 apod. Výsledky jsou takto dohledatelné jen pro Květnové výzvy. Chcete-li výsledky z Lednových či Zářijových výzev, ozvěte se nám.

Úprava poboček a organizace

Mohu přímo v systému editovat/vymazávat pobočky?

Ano, v sekci firemní koordinátor zvolte odkaz Pobočky  – u každé by mělo být tlačítko “upravit”. Můžete pobočky upravovat, nikoliv mazat, v případě potřeby smazání pobočky nám napište na firmy@dopracenakole.cz

Potřebuji přemístit účastníka.

Tento úkon nechte na účastníkovi. Ve jeho profilu mu stačí zvolit volbu Změnit tým.

Potřebuji smazat účastníka.

Umožňujeme zpravidla pouze do okamžiku, než bude účastníkovi odeslán startovní balíček. Poté ho již smazat nemůžeme. On si ale za sebe může najít náhradníka (kolegu, člena rodiny atp.) Případně nám napište na: firmy@dopracenakole.cz.

Chceme změnit název, adresu nebo IČO společnosti.

V sekci firemní koordinátor zvolte odkaz Adresa společnosti, tam můžete upravit veškeré údaje potřebné pro identifikaci firmy a fakturaci.

Nevidím několik zaměstnanců naší společnosti, přitom říkají, že se přihlásili pod naší společnost.

Je možné, že někdo vytvořil duplicitní společnost k té vaší. Napište nám na firmy@dopracenakole.cz 

Chceme změnit název týmu, vymazat jej či přesunout pod jinou společnost; chceme vymazat duplicitní společnost.

Kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz.

Finance

Kde najdu fakturu? A kdy se o ní musím začít starat?

V sekci firemní koordinátor zvolte odkaz Faktury. Fakturu vygenerujte prosím až tehdy, kdy budete mít přihlášené všechny účastníky; nejpozději však v polovině května.

Potřebujeme udělat změny na již vystavené faktuře, popř. sloučit již vygenerované faktury.

Pokud potřebujete ve fakturách udělat úpravy, které mají vliv na DPH, je nutné tyto změny provést nejpozději do 15. dne následujícího měsíce, žádejte o ně tedy s dostatečným předstihem v čase Po-Pá 10:00-15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 800, případně na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz.

Úprava faktury

Úprava faktury je s ohledem na odvod DPH možná pouze do 15. dne měsíce následujícího po jejím vystavení.

Rozdělení na pobočky a přeformulování faktur

Dříve než budete fakturu generovat ze systému, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu v čase Po-Pá 10:00-15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 800, případně na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz.

Vlny registrací a cena

Termíny a ceny registračních vln naleznete zde. Firemní koordinátor musí vždy před koncem vlny přihlášené účastníky schválit – jen tak dostanou účastníci triko včas a nebudete za ně muset platit vyšší startovné.

Kolega si omylem sám zaplatil. Můžeme to změnit, dát ho na fakturu a vrátit mu peníze?

Záleží, zda již byla vygenerována faktura pro vaši společnost. Pokud nikoli, není to problém –  kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu v čase Po-Pá 10:00-15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 800, případně na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz. Pokud ano, je to o dost komplikovanější, ale i to jde (ozvěte se nám).

Nenašli jste odpověď? Zprovoznili jsme speciální linku uživatelské podpory pouze pro firemní koordinátor(k)y v čase Po-Pá 10:00-15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 800, případně na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz. 

Klasická uživatelská podpora funguje v čase Po-Pá 9:00-17:00 na telefonním čísle: +420 234 697 808, případně na e-mailu: kontakt@dopracenakole.cz.