Jak firmu zapojit do výzvy? - Do práce na kole

Jak firmu zapojit do výzvy?

Výzva probíhá každý rok v lednu, květnu a v září.

 

Lednová výzva

Čeká nás opět v lednu. Zapojují se do ní jednotlivci a je zdarma.
Svým zaměstnancům můžete dát informaci o výzvě a podpořit je v udržitelném dopravování se i v zimě. V Lednové výzvě si účastníci zapisují své jízdy a na závěr dostanou účastnický diplom.

 

Květnová výzva

Je nejdelší, 31denní výzvou ze seriálu Do práce na kole.
Doporučujeme s následujícími kroky začít co nejdříve, klidně 2 měsíce předem.

  1. Najděte mezi svými kolegy tahouna celé výzvy. Měl by to být člověk, který má sportovního a týmového ducha a umí strhnout ostatní k akci. Mít dobrého firemního koordinátora je základ.
  2. Rozhodněte se, zda budete platit za své kolegy startovné. Pokud ano, určete si za jakých podmínek.
  3. Registrujte firmu zdarma do on-line portálu. Návod jak na to, najdete v sekci Firemní koordinátor. Do portálu se poté budou registrovat sami všichni účastníci pod svým unikátním jménem a heslem.
  4. Připravte si interní kampaň. Využít můžete námi předpřipravené marketingové materiály.
  5. Oznamte výzvu Do práce na kole svým kolegům, ať už emailem (pomoci vám mohou předpřipravené šablony mejlů) nebo skrz větší kampaň, osobní setkání apod. Můžete vyhlásit soutěž mezi pobočkami nebo třeba obchodními partnery.
  6. Jezděte a měřte své síly s ostatními účastníky z celé České republiky. Každý si své jízdy zapisuje sám a to buď skrz portál nebo v aplikaci přes GPS.
  7. Motivujte a sdílejte. Pár inspirativních rad a tipů jsme pro vás připravili na základě zkušeností z firem, kde výzva frčí úspěšně a dlouho.

 

Zářijová výzva

Je dvoutýdenní výzva, kterou pořádáme v rámci Evropského týdne mobility. Naposledy proběhla v termínu 12. – 25. 9. 2022. Do výzvy se zapojují jednotlivci, ale své zaměstnance mohou zapojit i firmy tím, že za ně zaplatí příspěvek ve výši 100 Kč nebo více, podle toho, kolik chtějí přispět projektu Do práce na kole a spolku AutoMat.

 

Další informace

Výzvu pořádá
Generální partner
Národní partneři
Mediální partneři
Partner