Narazili jste na nějakou komplikaci se soutěží Do práce na kole? Vzhledem k počtu ročníků a účastníků je dost možné, že podobný problém už někdo v minulosti řešil. Sestavili jsme proto pro vás soubor nejčastěji kladených dotazů a odpovědí na ně. Než nám napíšete mail, podívejte se prosím níže, jestli zrovna zde nenajdete odpověď.
(pravidelnost a výkonnost, týmy, organizace, pravidla soutěží)
Ano, je to možné kombinovat dle chuti. Pro každou cestu je v záznamu jízdy na výběr ikonka.
Jak jste se do práce dopravil/a, u každé jízdy označíte příslušnou ikonou ve vašem profilu.
Ano. Jen je potřeba, abyste se registroval/a pod nějakou adresou v Čechách (na tu adresu vám bude doručen i startovní balíček s tričkem – do zahraničí ho bohužel neposíláme). Můžete se například připojit k nějakému známému – kolegovi v Čechách, připojit se k jeho týmu – a tričko by tak dorazilo na adresu jeho týmu. Jezdit a zaznamenávat jízdy (a tím pádem i soutěžit) pak můžete kdekoliv.
Ve dny, kdy do práce nepojedete, zakliknete políčko „žádná cesta“ v tabulce jízd (ta se zobrazí po začátku soutěže). Tyto dny se pak nepočítají pro výpočet procent pravidelnosti. Stejně tak je tomu s dovolenou – označte, že nejedete do práce vůbec.
Primárně je soutěž cílena na cestu z/do práce, delší výlety by se tam tedy počítat neměly. Nicméně si nějaké km navíc samozřejmě psát můžete!
K dosažení 100% pravidelnosti, musí účastník absolvovat alespoň 28 jednosměrných cest vlastními silami. Pokud určitý den účastník nepracuje, do procent se tento den nepočítá za předpokladu, že za měsíc ujede alespoň oněch 28 jednosměrných jízd – pokud má tedy účastník (zvláště ze začátku soutěže) více dovolených, systém mu zvýší počet možných jízd poměrově k minimálnímu počtu odjetých dní. Koncem soutěže se ale vše srovná, takže nejlepším řešením je trpělivost. Více v pravidlech.
Ano. Elektrokola podporujeme – zvláště v kopcovitých městech mohou být opravdovým pomocníkem. S elektrokolem ale není fér – vůči ostatním na klasických kolech – nárokovat si umístění v kategorii Výkonnost. Protože to neověříme, budeme spoléhat na vaši čest:-).
Způsob dopravy se zaškrtává přímo ve formuláři ve vašem profilu, kam se zadávají jízdy. U každého dne je možnost zvolit si příslušný dopravní prostředek.
Můžete se zaregistrovat i samostatně, stačí si organizaci prostě vymyslet :)
Není, zúčastnit se může každý. Ale pro studenty je letos primárně určen první ročník soutěže Do školy na kole.
Ano, ale týmy o jednom účastníkovi nejsou zařazeny do týmových soutěží, takže hlavní soutěž „Pravidelnost“ se vás týkat nebude. Ale vězte, že do týmu můžete pozvat naprosto kohokoliv (rodinu, přátelé…), nemusí ani jezdit na stejnou pobočku, reálně dokonce ani nemusí být ze stejného města (zvolili byste si jedno město společné). Nebo můžete využít naší službu hledat cykloparťáka a najít k někoho cizího, kdo je na tom stejně, a ještě se třeba seznámit.
(registrační systém, osobní profil a heslo, zapisování jízd, výsledky apod.)
Tabulka jízd se vám zobrazí se začátkem soutěže ve vašem webovém profilu.
Zkuste to ještě párkrát znovu (nebo chvíli počkejte), zkontrolujte, jestli zadáváte správnou formu e-mailu (třeba máte více mailových adres) nebo zkontrolujte složku spamů. Pokud nefunguje ani jedno z toho, napište nám.
Dopisovat jízdy je možné 8 dní nazpět, to znamená, že například ve čtvrtek si můžete ještě zapsat jízdy z předchozího čtvrtka, ale ze středy již ne.
Pokud jste správně propojili aplikaci se systémem Do práce na kole (dpnk.dopracenakole.cz) a přesto se nemáte ve svém profilu zaznamenané jízdy, zkuste postupně tato možná řešení:
– nezapomeňte každou jízdu odeslat (návod na zapisování jízd),
– zkuste problematickou akci vícekrát, s časovým odstupem (ojediněle dojde k výpadku serverů),
– projděte si nastavení v aplikaci a zkontrolujte, že všechny údaje jsou správné (návod, jak na to),
– máte v systému více registrací (s jinými maily), jízdy se zapisují pod jiného uživatele → propojte aplikaci se správným účtem, nebo se ozvěte, napravíme to,
– používáte aplikaci SuperLife a zároveň se přihlašujete do systému pomocí účtu na Googlu, nebo Facebooku → přihlaste se a změňte si heslo, nebo si požádejte o obnovu hesla; nové heslo poté zadejte do aplikce.
Pokud ani jedno z nabídnutých řešení nepomohlo, prosíme, napište nám znovu, nebo zavolejte na 212240666. K mailu připojte co nejvíce informací – printscreeny, podrobný popis apod.