Je toho spousta (mrkněte se na náš web), ale hlavní je vždy účast organizace na dobré věci – motivaci lidí k udržitelné mobilitě a aktivní dopravě.
Ano, vše naleznete v sekci Marketingový balíček.
Aby jim aktuality, slevové kódy a pozvánky lítaly přímo do schránek, musí si ve svém účastnickém profilu v sekci „Změnit osobní údaje“ zaškrtnout políčko úplně dole „Chci dostávat e-mailem novinky“.
Nebo se mohou přihlásit přes formulář na našem webu.
Ano, registraci jako firemní koordinátor*ka je třeba každý rok provést znovu.
Pokud jste ještě nezaplatil*a účastnický poplatek, zvolte ve čtvrtém kroku registrace možnost „chci aby za mě platil zaměstnavatel“ a pokud firma nemá firemní*ho koordinátora či koordinátorku, měla by se vám nabídnout možnost stát se firemním koordinátorem. Pokud jste již zaplatil*a, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu firmy@dopracenakole.cz.
Pokud jste se ještě neregistroval*a, registrujte se zde, nikoliv na klasické registrační stránce. Pokud jste již prošel*la klasickou registrací, napište nám na firmy@dopracenakole.cz.
Kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu v čase na e- mailu: firmy@dopracenakole.cz.
Ano, ale každý rok je třeba se stát firemní*m koordinátorem*kou znovu (i když zůstáváte ve stejné firmě) a můžete se stát koordinátorem*kou libovolné firmy.
V sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz https://dpnk.dopracenakole.cz/spolecnost/struktura/ a tam u každé pobočky najdete tlačítko „upravit“. Tam můžete zadat odpovědnou osobu s mailem a hlavně s telefonem. Tento člověk bude předem upozorněn kurýrní službou ohledně času doručení balíku. Doporučujeme u každé pobočky určit konkrétního adresáta, předejdete tak dohledávání balíčků.
V sekci firemní koordinátor zvolte odkaz Soutěže. Tam naleznete jak odkaz na žebříčky, tak možnost stažení přesných výsledků všech vašich zaměstnanců v tabulkovém formátu. Výsledky vámi vypsaných firemních soutěží najdete zde. Kompletní výsledky našich výzev najde na stránce Výsledky výzev a datareport.
Výsledky z Květnových výzev najdete na stránce Výsledky z výzev a datareport.
Ano, v sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz Pobočky – u každé by mělo být tlačítko „upravit“. Můžete pobočky upravovat, nikoliv mazat, v případě potřeby smazání pobočky nám napište na firmy@dopracenakole.cz.
Tento úkon nechte na účastníkovi či účastnici. V jeho profilu mu stačí zvolit volbu Změnit tým.
Umožňujeme zpravidla pouze do okamžiku, než bude účastníkovi či účastnici odeslán startovní balíček. Poté ho či ji již smazat nemůžeme. On*a si ale za sebe může najít náhradníka (kolegu, člena rodiny atp.) Případně nám napište na: firmy@dopracenakole.cz.
V sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz Adresa společnosti, tam můžete upravit veškeré údaje potřebné pro identifikaci firmy a fakturaci.
Je možné, že někdo vytvořil duplicitní společnost k té vaší. Napište nám na firmy@dopracenakole.cz.
Kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz.
V sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz Faktury. Fakturu vygenerujte prosím až budete mít přihlášené všechny účastníky; nejpozději však v polovině května.
Pokud potřebujete ve fakturách udělat úpravy, které mají vliv na DPH, je nutné tyto změny provést nejpozději do 15. dne následujícího měsíce. Žádejte o ně tedy s dostatečným předstihem na e-mailu firmy@dopracenakole.cz.
Úprava faktury je s ohledem na odvod DPH možná pouze do 15. dne měsíce následujícího po jejím vystavení.
Dříve než budete fakturu generovat ze systému, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu firmy@dopracenakole.cz.
Termíny a ceny registračních vln naleznete zde. Firemní koordinátor*ka musí vždy před koncem vlny přihlášené účastníky a účastnice schválit. Jen tak dostanou startovní balíček včas a nebudete za ně muset platit vyšší startovné.
Záleží, zda již byla vygenerována faktura pro vaši společnost. Pokud nikoli, není vrácení peněz problém. Pokud faktura již vygenerována byla, je to o dost komplikovanější. V obou případech se nám ozvěte na e-mail firmy@dopracenakole.cz.
Nenašli jste odpověď? Zprovoznili jsme speciální linku uživatelské podpory pouze pro firemní koordinátor(k)y v čase Po-Pá: 9-15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 800, případně na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz.
Uživatelská podpora funguje v čase Po-Čt 9:00-16:00, Pá 9:00 – 15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 808, případně na e-mailu: kontakt@dopracenakole.cz.