Na rovinu – nestihli jsme vše v termínu. Vyvíjíme nový frontend registračního systému sice již rok a půl, ale je tak komplikovaný a my máme tak málo vývojářských kapacit (a ještě není Do práce na kole jediný projekt, který vyžaduje vývoj), že bohužel prostředí pro vás zůstalo ve starém kabátu. Funkce zůstavají také při starém.
Děkujeme za pochopení a doufáme, že vám tato nedokonalost nezkalí zážitek z výzvy. Kdybyste měli jakékoliv dotazy, neváhejte se obrátit na kontakt@dopracenakole.cz.
Je toho spousta (mrkněte se na náš web), ale hlavní je vždy účast organizace na dobré věci – motivaci lidí k udržitelné mobilitě a aktivní dopravě.
Ano, vše naleznete v sekci Marketingový balíček.
Aby jim aktuality, slevové kódy a pozvánky lítaly přímo do schránek, musí si ve svém účastnickém profilu v sekci „Změnit osobní údaje“ zaškrtnout políčko úplně dole „Chci dostávat e-mailem novinky“.
Nebo se mohou přihlásit přes formulář na našem webu.
Roli firemního koordinátora je potřeba nastavit pro každý ročník Květnové výzvy. Stačí se ve své registraci vrátit do kroku č. 1 Osobní údaje, kde je pod volbou pohlaví možnost prokliku. Proklik vás dál navede a stanete se firemním koordinátorem.
Pokud jste ještě nezaplatil*a účastnický poplatek, zvolte ve čtvrtém kroku registrace možnost „chci aby za mě platil zaměstnavatel“ a pokud firma nemá firemní*ho koordinátora či koordinátorku, měla by se vám nabídnout možnost stát se firemním koordinátorem. Pokud jste již zaplatil*a, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu firmy@dopracenakole.cz.
Pokud jste se ještě neregistroval*a, registrujte se zde, nikoliv na klasické registrační stránce. Pokud jste již prošel*la klasickou registrací, napište nám na firmy@dopracenakole.cz.
Kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu v čase na e- mailu: firmy@dopracenakole.cz.
Ano, ale každý rok je třeba se stát firemní*m koordinátorem*kou znovu (i když zůstáváte ve stejné firmě) a můžete se stát koordinátorem*kou libovolné firmy.
V sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz https://dpnk.dopracenakole.cz/spolecnost/struktura/ a tam u každé pobočky najdete tlačítko „upravit“. Tam můžete zadat odpovědnou osobu s mailem a hlavně s telefonem. Tento člověk bude předem upozorněn kurýrní službou ohledně času doručení balíku. Doporučujeme u každé pobočky určit konkrétního adresáta, předejdete tak dohledávání balíčků.
V sekci firemní koordinátor zvolte odkaz Soutěže. Tam naleznete jak odkaz na žebříčky, tak možnost stažení přesných výsledků všech vašich zaměstnanců v tabulkovém formátu. Výsledky vámi vypsaných firemních soutěží najdete zde. Kompletní výsledky našich výzev najde na stránce Výsledky výzev a datareport.
Výsledky z Květnových výzev najdete na stránce Výsledky z výzev a datareport.
Ano, v sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz Pobočky – u každé by mělo být tlačítko „upravit“. Můžete pobočky upravovat, nikoliv mazat, v případě potřeby smazání pobočky nám napište na firmy@dopracenakole.cz.
Tento úkon nechte na účastníkovi či účastnici. V jeho profilu mu stačí zvolit volbu Změnit tým.
Umožňujeme zpravidla pouze do okamžiku, než bude účastníkovi či účastnici odeslán startovní balíček. Poté ho či ji již smazat nemůžeme. On*a si ale za sebe může najít náhradníka (kolegu, člena rodiny atp.) Případně nám napište na: firmy@dopracenakole.cz.
V sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz Adresa společnosti, tam můžete upravit veškeré údaje potřebné pro identifikaci firmy a fakturaci.
Je možné, že někdo vytvořil duplicitní společnost k té vaší. Napište nám na firmy@dopracenakole.cz.
Kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz.
V sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz Faktury. Fakturu vygenerujte prosím až budete mít přihlášené všechny účastníky; nejpozději však v polovině května.
Pokud potřebujete ve fakturách udělat úpravy, které mají vliv na DPH, je nutné tyto změny provést nejpozději do 15. dne následujícího měsíce. Žádejte o ně tedy s dostatečným předstihem na e-mailu firmy@dopracenakole.cz.
Úprava faktury je s ohledem na odvod DPH možná pouze do 15. dne měsíce následujícího po jejím vystavení.
Dříve než budete fakturu generovat ze systému, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu firmy@dopracenakole.cz.
Termíny a ceny registračních vln naleznete zde. Firemní koordinátor*ka musí vždy před koncem vlny přihlášené účastníky a účastnice schválit. Jen tak dostanou startovní balíček včas a nebudete za ně muset platit vyšší startovné.
Záleží, zda již byla vygenerována faktura pro vaši společnost. Pokud nikoli, není vrácení peněz problém. Pokud faktura již vygenerována byla, je to o dost komplikovanější. V obou případech se nám ozvěte na e-mail firmy@dopracenakole.cz.
Nenašli jste odpověď? Zprovoznili jsme speciální linku uživatelské podpory pouze pro firemní koordinátor(k)y v čase Po-Pá: 9-15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 800, případně na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz.
Uživatelská podpora funguje v čase Po-Čt 9:00-16:00, Pá 9:00 – 15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 808, případně na e-mailu: kontakt@dopracenakole.cz.