FAQ firemních koordinátorů a koordinátorek - Do práce na kole

Obecné dotazy

(registrace, výsledky, zpravodaj)

Jaké výhody přináší výzva pro naši firmu?

Je toho spousta (mrkněte se na náš web), ale hlavní je vždy účast organizace na dobré věci – motivaci lidí k udržitelné mobilitě a aktivní dopravě.

Některým kolegům nechodí newslettery a nemají tak veškeré novinky.

Aby jim aktuality, slevové kódy a pozvánky lítaly přímo do schránek, musí si ve svém účastnickém profilu v sekci „Změnit osobní údaje“ zaškrtnout políčko úplně dole „Chci dostávat e-mailem novinky“.
Nebo se mohou přihlásit přes formulář na našem webu.

Byl*a jsem firemní koordinátor*ka už v minulých letech. Musím se registrovat znovu?

Ano, registraci jako firemní koordinátor*ka je třeba každý rok provést znovu.

Chci se stát firemním koordinátorem. Jak na to?

Pokud jste ještě nezaplatil*a účastnický poplatek, zvolte ve čtvrtém kroku registrace možnost „chci aby za mě platil zaměstnavatel“ a pokud firma nemá firemní*ho koordinátora či koordinátorku, měla by se vám nabídnout možnost stát se firemním koordinátorem. Pokud jste již zaplatil*a, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu firmy@dopracenakole.cz.

Jsem firemní koordinátor*ka, ale nechci se účastnit výzvy.

Pokud jste se ještě neregistroval*a, registrujte se zde, nikoliv na klasické registrační stránce. Pokud jste již prošel*la klasickou registrací, napište nám na firmy@dopracenakole.cz.

Naše firma má firemní*ho koordinátora*ku, ale chceme ho*ji změnit.

Kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu v čase na e- mailu: firmy@dopracenakole.cz.

Jsem firemní koordinátor*ka již poněkolikáté, ale změnil jsem zaměstnavatele. Je to v pořádku?

Ano, ale každý rok je třeba se stát firemní*m koordinátorem*kou znovu (i když zůstáváte ve stejné firmě) a můžete se stát koordinátorem*kou libovolné firmy.

Jak nastavit odebíratele startovních balíčků?

V sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz https://dpnk.dopracenakole.cz/spolecnost/struktura/ a tam u každé pobočky najdete tlačítko „upravit“. Tam můžete zadat odpovědnou osobu s mailem a hlavně s telefonem. Tento člověk bude předem upozorněn kurýrní službou ohledně času doručení balíku. Doporučujeme u každé pobočky určit konkrétního adresáta, předejdete tak dohledávání balíčků.

Kde najdeme výsledky za naši organizaci pro letošní ročník?

V sekci firemní koordinátor zvolte odkaz Soutěže. Tam naleznete jak odkaz na žebříčky, tak možnost stažení přesných výsledků všech vašich zaměstnanců v tabulkovém formátu. Výsledky vámi vypsaných firemních soutěží najdete zde. Kompletní výsledky našich výzev najde na stránce Výsledky výzev a datareport.

Úprava poboček a organizace

Mohu přímo v systému editovat/vymazávat pobočky?

Ano, v sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz Pobočky  – u každé by mělo být tlačítko „upravit“. Můžete pobočky upravovat, nikoliv mazat, v případě potřeby smazání pobočky nám napište na firmy@dopracenakole.cz.

Potřebuji přemístit účastníka*nici.

Tento úkon nechte na účastníkovi či účastnici. V jeho profilu mu stačí zvolit volbu Změnit tým.

Potřebuji smazat účastníka*nici.

Umožňujeme zpravidla pouze do okamžiku, než bude účastníkovi či účastnici odeslán startovní balíček. Poté ho či ji již smazat nemůžeme. On*a si ale za sebe může najít náhradníka (kolegu, člena rodiny atp.) Případně nám napište na: firmy@dopracenakole.cz.

Chceme změnit název, adresu nebo IČO společnosti.

V sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz Adresa společnosti, tam můžete upravit veškeré údaje potřebné pro identifikaci firmy a fakturaci.

Nevidím několik zaměstnanců, prý se přihlásili pod naší společnost.

Je možné, že někdo vytvořil duplicitní společnost k té vaší. Napište nám na firmy@dopracenakole.cz.

Finance

Kde najdu fakturu? A kdy se o ni musím začít starat?

V sekci Firemní koordinátor zvolte odkaz Faktury. Fakturu vygenerujte prosím až budete mít přihlášené všechny účastníky; nejpozději však v polovině května.

Potřebujeme udělat změny na již vystavené faktuře, sloučit již vygenerované faktury.

Pokud potřebujete ve fakturách udělat úpravy, které mají vliv na DPH, je nutné tyto změny provést nejpozději do 15. dne následujícího měsíce. Žádejte o ně tedy s dostatečným předstihem na e-mailu firmy@dopracenakole.cz.

Do kdy je možné upravit fakturu?

Úprava faktury je s ohledem na odvod DPH možná pouze do 15. dne měsíce následujícího po jejím vystavení.

Jak postupovat při potřebě rozdělení faktury na pobočky či přeformulování faktury?

Dříve než budete fakturu generovat ze systému, kontaktujte prosím naši uživatelskou podporu na e-mailu firmy@dopracenakole.cz.

Jaké jsou ceny startovného a termíny vln?

Termíny a ceny registračních vln naleznete zde. Firemní koordinátor*ka musí vždy před koncem vlny přihlášené účastníky a účastnice schválit. Jen tak dostanou startovní balíček včas a nebudete za ně muset platit vyšší startovné.

Jak postupovat, když si kolega či kolegyně zaplatili sami?

Záleží, zda již byla vygenerována faktura pro vaši společnost. Pokud nikoli, není vrácení peněz problém. Pokud faktura již vygenerována byla, je to o dost komplikovanější. V obou případech se nám ozvěte na e-mail firmy@dopracenakole.cz.

Nenašli jste odpověď? Zprovoznili jsme speciální linku uživatelské podpory pouze pro firemní koordinátor(k)y v čase Po-Pá: 9-15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 800, případně na e-mailu: firmy@dopracenakole.cz

Uživatelská podpora funguje v čase Po-Čt 9:00-16:00, Pá 9:00 – 15:00 na telefonním čísle: +420 234 697 808, případně na e-mailu: kontakt@dopracenakole.cz.

Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Hlavní mediální partner
Mediální partneři