Jak firmu zapojit do výzvy Do práce na kole? - Do práce na kole

Jak firmu zapojit do výzvy Do práce na kole?

Výzva Do práce na kole, pěšky nebo poklusem probíhá každý rok v lednu, květnu (hlavní termín) a v září.
Zapojit se do ní můžete i jako firma či instituce, motivovat tak své kolegy a kolegyně k využívání udržitelné dopravy a dát tak svým zákazníkům, dodavatelům i konkurenci najevo, že vám na udržitelnosti záleží. 

Květnová výzva

Je nejdelší – 31denní – výzvou ze seriálu Do práce na kole.
Doporučujeme s následujícími kroky začít co nejdříve, klidně 2 měsíce předem.

  1. Najděte mezi svými kolegy tahouna celé výzvy. Měl by to být člověk, který má sportovního a týmového ducha a umí strhnout ostatní k akci. Mít dobrého firemního koordinátora je základ.
  2. Rozhodněte se, zda budete platit za své kolegy startovné. Pokud ano, určete si za jakých podmínek (startovné se platí za jednotlivce, firma ani tým pak žádné další „zápisné“ neplatí.
  3. Registrujte firmu zdarma do on-line portálu. Návod jak na to, najdete v sekci Firemní koordinátor. Do portálu se poté budou registrovat sami všichni účastníci pod svým unikátním jménem a heslem.
  4. Připravte si interní kampaň. Využít můžete námi předpřipravené marketingové materiály.
  5. Oznamte výzvu Do práce na kole svým kolegům, ať už emailem (pomoci vám mohou předpřipravené šablony mejlů) nebo skrz větší kampaň, osobní setkání apod. Můžete vyhlásit soutěž mezi pobočkami nebo třeba obchodními partnery.
  6. Jezděte a měřte své síly s ostatními účastníky z celé České republiky. Každý si své jízdy zapisuje sám a to buď skrz portál nebo v aplikaci přes GPS.
  7. Motivujte a sdílejte. Pár inspirativních rad a tipů jsme pro vás připravili na základě zkušeností z firem, kde výzva frčí úspěšně a dlouho.

 

 

Zářijová výzva

Je dvoutýdenní výzva, kterou pořádáme v rámci Evropského týdne mobility. Do výzvy se zapojují jednotlivci, ale své zaměstnance mohou zapojit i firmy tím, že za ně zaplatí příspěvek ve výši 150 Kč nebo 400 Kč podle toho, kolik chtějí přispět projektu Do práce na kole, pěšky či poklusem a spolku AutoMat. Firmy se v Zářijové výzvě mohou zapojit stejně (vizte postup níže), jako tomu je ve výzvě Květnové. Rozdílem je, že Zářijová výzva trvá dva týdny, účastníci se přihlašují jednotlivě (tedy ne v týmech) a v Zářijové výzvě nefigurují startovní balíčky.

Lednová výzva

Trvá jeden týden, zapojují se do ní jednotlivci a je zdarma.

Svým zaměstnancům můžete dát informaci o Lednové výzvě a podpořit je v udržitelném dopravování se i v zimě. V Lednové výzvě si účastníci zapisují své jízdy a na závěr dostanou účastnický diplom.

Další informace

Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Hlavní mediální partner
Mediální partneři