Jak nám to jezdí? - Do práce na kole

Jak nám to jezdí?

Jak nám to jezdí?
11. 5. 2017

Myslíte si, že do práce na kole jezdí jen sportovci nebo messengeři? Minimálně v květnu to neplatí! Nejvíc účastníků naší soutěže pracuje v administrativě a v IT. Další příčky obsadili technici, manažeři a dělníci. Ale soutěží i 64 umělců a 38 filosofů. Kdo vyhraje alespoň sám nad sebou?

Nejvíce se nadřou soutěžící z Prahy. Jejich průměrná trasa měří 9,8 km. V Moravskoslezském kraji a na Vysočině má průměrná trasa 7,9 km. A nejblíž to mají z domu do práce v Jihočeském kraji. Tam účastníci ujedou průměrně 5,2 km na jednu jízdu.

A nejpilnější jsou soutěžící z Otrokovic. Ty už mají ujeto průměrně 12,6 jízd. Dále nejméně vynechávají účastníci z Kladna, Krnova (ten se zapojil letos poprvé) a Rychnova nad Kněžnou. Co na to ostatní města? Nechají se zahanbit?

 

Do školy na kole pro lepší studijní výsledky i udržitelnější budoucnost

Do školy na kole pro lepší studijní výsledky i udržitelnější budoucnost

Stále více a více výzkumů potvrzuje, že fyzická aktivita má pozitivní vliv na mozky dětí a mladistvých. Takže, pokud chcete, aby měly vaše děti lepší známky a podávaly lepší akademické…
Otevíráme registraci do 18. ročníku Zažít město jinak. Hoďte svou ulici Do gala

Otevíráme registraci do 18. ročníku Zažít město jinak. Hoďte svou ulici Do gala

Sousedské slavnosti Zažít město jinak oslaví letos v září plnoletost. Akce spolku AutoMat, která sdružuje sousedy, místní spolky a podniky a upozorňuje na problematiku využití veřejného prostoru, nalákala loni k…
Ženy tvoří polovinu lidstva. Bez jejich účasti se přechod k udržitelné dopravě neobejde

Ženy tvoří polovinu lidstva. Bez jejich účasti se přechod k udržitelné dopravě neobejde

Takový je závěr reportu, který v září loňského roku vydala Mezinárodní dopravní federace při OECD. Jinými slovy říká, že pokud chceme dopravní sektor úspěšně dekarbonizovat, musí veškerý náš výzkum, plánování…
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Mediální partneři